نظر

اظهارات توهین آمیز رویانیان در برنامه نود

نویسنده : reza
موضوع : جالب ,  , 

سرویس ورزشی «فردا»- محمد رویانیان که یکی از مهمانان تلفنی برنامه نود بود، روی خط برنامه آمد و رقم اعلام شده درباره قرارداد حقیقی را کذب محض خواند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در این باره اظهار داشت: شما حق ندارید چنین کاری کنید. آقای عاری حرف بی خود می زند. کی همچنین حرفی زده است. آقای عاری بی خود کرده است که درباره رقم قرارداد حقیقی و پرسپولیس صحبت می کند.

وی درادامه افزود: 600میلیون تومان با افتخار به تیم فجر دادم و اگر پول داشته باشم بازهم به این گونه تیم ها کمک می کنم. من برای شما و برنامه شما متاسفم.

رویانیان که به شدت عصبانی شده بود گفت: فاتحه فوتبال را باید بخوانیم؛ الان 13 سال است که شما دارید برنامه اجرا می کنید و فوتبال ما اینگونه است. صدا و سیما باید فرهنگ ساز باشد. برنامه شما هم باید فرهنگ ساز باشد.

مدیر عامل پرسپولیس خطاب به فردوسی پور گفت: آقای فردوسی پور، شما سفسطه کردید. شما اگر نصیحتی داری به هم سن و سالان خودت بکن. نیازی نیست من را نصیحت کنی.
وی عنوان کرد: من دیگر برای حفظ شان و شخصیت خودم روی خط برنامه شما نمی آیم. من به عنوان یک پاسدار شان خودم را حفظ می کنم و با شما که به شخصیت انسان ها توهین می کنید دیگر صحبت نمی کنم.

رویانیان همچنین خاطر نشان کرد: پرسپولیس پول ندارد. من شرمم می آید از این تهمت ها که به پرسپولیس می زنید. من از سپاهان و پرسپولیس که بیشتر خرج نکردم. چرا فکر می کنند که من پول دارم. من پول ندارم. چرا باید به مردم جور دیگری بفهمانید.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها:

- 20:44